Plan lekcji – I półrocze

Plan obowiązuje od
12.11.2019 r.
[link]

Stypendium motywacyjne

Kryteria uzyskania stypendium motywacyjnego (za wyniki w nauce)
Zachowanie wzorowe oraz

Klasy IV-VI
Średnia ocen 5,3
Klasy VII – VIII
Średnia ocen 5,0

Media społecznościowe

Akcje


Lato w Mieście 2019
[link]

Konkursy

Wykorzystaj swój talent
[link]

Karta Rowerowa

Karta rowerowa
[informacje]

Certyfikaty i dyplomy

Godzina Otwarta – 13 listopada 2019 r.

Drodzy Uczniowie,

Nasza szkoła przystąpiła do programu edukacyjnego „Akademia Wynalazców im. Roberta Boscha”. To już IX edycja tego programu.
Strona internetowa: www.akademiawynalazcow.com.pl

W ramach programu uczniowie zapraszani są do udziału w warsztatach kreatywnych, które odbywają się na Politechnice Warszawskiej. Udział w warsztatach jest bezpłatny, uczniowie po lekcjach (w godz. 16.00 – 17.30), na wybranym wydziale Politechniki Warszawskiej biorą udział w praktycznych zajęciach, prowadzonych przez studentów działających w kołach naukowych. Uczą się przez zabawę, w miłej atmosferze i poszerzają swoją wiedzę techniczna i informatyczną. Poznają Politechnikę Warszawską.

Każda szkoła mogła zarejestrować swój udział w dwóch warsztatach, a w każdym  warsztacie może wziąć udział maksymalnie 10 uczniów. Dla aktywnych szkół trafiają się bonusy – np. nasi uczniowie mogą skorzystać z dodatkowego warsztatu, który odbędzie się już 12 listopada i dotyczy sztucznej inteligencji.

Program kończy się konkursem na wynalazek z cennymi nagrodami. Wierzę w Waszą kreatywność i świetne pomysły na wynalazki!

Program skierowany jest do uczniów klas starszych, ale w warsztatach świetnie poradzą sobie zainteresowani tematyką uczniowie klas V. Serdecznie zapraszam Was do udziału! Decyduje kolejność zgłoszeń.
Na warsztaty jedziemy wspólnie, po Waszych (i moich) lekcjach, ponieważ warto rozwijać swoje zainteresowania przedmiotami ścisłymi oraz poszerzać wiedzę techniczną i informatyczną 🙂

Anna Lewandowska
Koordynator Programu

Zapraszam do udziału w następujących warsztatach:

  • Warsztat dodatkowy, na który otrzymaliśmy 7 miejsc już 12 listopada!
    Trenuj, testuj, czerp korzyści – uczenie maszynowe na prostych algorytmach

Wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych, ul. Koszykowa 75
Liczba uczniów: 7

Na wstępie uczniowie poznają krótką historię Machine Learningu oraz jego założenia i sposoby działania. Następnie uczestnicy będą próbowali przetestować algorytm, w praktyczny sposób wspólnie określić wady i zalety ML. Dowiedzą się dlaczego jest on tak często używany i na czym polega jego atrakcyjność. Następnie zostaną przeanalizowane różne metody ML oraz ich zastosowanie. Dzięki wiedzy zdobytej podczas zajęć uczniowie opracują własny algorytm, który wdrożą i przetestują.

W skrócie: Uczenie maszynowe (ang. machine learning w skrócie ML) jest jedną z najbardziej zmieniających świat dziedzin nauki. To technologia, dzięki której współczesne komputery zyskują nowe możliwości – mogą one zdobywać i przetwarzać informacje w sposób naśladujący ludzką zdolność uczenia się.

  • Jak zbudować Robota? Zobacz jakie to proste!
    Termin: 22.11.2019 r. (piątek), godz. 16:00 – 17:30, Liczba uczniów: 10

Podczas trwania warsztatów uczniowie zdobędą wiedzę niezbędną do skonstruowania własnego robota oraz dowiedzą się z jakich podstawowych elementów – mechanicznych, elektrycznych i programistycznych – są one zbudowane. Uczestnicy poznają również sposoby komunikacji z robotami. W części praktycznej pod opieką studentów przystąpią do zbudowania własnego Line Followe’ra z wcześniej przygotowanych części i sprawdzą jego działanie na specjalnym torze.

Dodatkową atrakcją będzie możliwość przetestowania innych robotów skonstruowanych przez członków Koła Naukowego Robotyków. Na koniec spotkania zostaną przedstawione różne mankamenty konstrukcyjne tego typu maszyn.

  • Zrób to sam – budowa bolidu wyścigowego
    Termin: 25.11.2019 r. (poniedziałek), godz. 16.00 – 17.30, Liczba uczniów: 10

Podczas zajęć uczestnicy będą mieli możliwość skonstruowania własnego prototypu bolidu. Materiały potrzebne do jego skonstruowania będą dobierać samodzielnie uwzględniając ich wartość rynkową i zastosowanie. Kolejny etap zajęć będzie okazją do przetestowania stworzonych konstrukcji na pochylni, dzięki czemu w praktyczny sposób poznają budowę samochodu wyścigowego. Na koniec każdy projekt trzeba będzie zaprezentować prowadzącym warsztaty.

 

 

Archiwa

Dzwonki

0. 7.10 – 7.55
1. 8.00 – 8.45
2. 8.55 – 9.40 (przerwa śniadaniowa)
3. 9.55 – 10.40
4. 10.50 – 11.35 (I przerwa obiadowa)
5. 11.55 – 12.40 (II przerwa obiadowa)
6. 13.00 – 13.45
7. 13.55 – 14.40
8. 14.50 – 15.35
9. 15.45 – 16.30
10. 16.40 – 17.25