Dziennik elektroniczny

Szkoła w chmurze – Office 365

W nauczaniu zdalnym korzystamy
z aplikacji Microsoft Teams

Media społecznościowe

       

Stypendium motywacyjne

Kryteria uzyskania stypendium motywacyjnego (za wyniki w nauce)
Zachowanie wzorowe oraz

Klasy IV-VI
Średnia ocen 5,30 i wyżej
Klasy VII – VIII
Średnia ocen 5,00 i wyżej
Akcje


Lato w Mieście 2020
[link]

Karta Rowerowa

Karta rowerowa
[informacje]

Ważne dokumenty i informacje

Procedura organizacji Szkoły Podstawowej dla uczniów. [link]

Od października 2018 r. do maja 2019 r. w klasie 0c, realizowany był projekt edukacji społecznej BOHATER TYGODNIA. Autorką pomysłu jest Carmen Ibanez Sandin. Według niej, każdemu dziecku z grupy należy poświęcić szczególną uwagę przez pełny tydzień, aby w ten sposób poczuło się w centrum uwagi. W ciągu całego tygodnia uczeń – bohater jest najważniejszą osobistością w grupie. Wiążą się z tym przywileje i obowiązki. Każdego dnia bohaterowi poświęcone jest kilkanaście minut indywidualnych i grupowych zajęć. Przy pomocy zdjęć i osobistych przedmiotów (zabawek, książek, gier), które bohater może przez cały tydzień mieć w szkole, codziennie dowiadujemy się o nim więcej.

Projekt ma na celu budowanie dobrej samooceny przez dzieci poprzez skupienie uwagi na ich umiejętnościach, sukcesach i mocnych stronach. Istotne jest podkreślanie wyjątkowości i niepowtarzalności każdego z dzieci. Na koniec tygodnia każdy otrzymywał album, który przygotowywaliśmy wspólnie przez cały tydzień. Każdego tygodnia w klasie, w kąciku Bohatera gościliśmy rodziców, a czasem całe rodziny Bohatera Tygodnia. Spotkania te sprzyjały rozwojowi umiejętności komunikacji – uczniowie przeprowadzali wywiady, dzięki którym poznawali odmienne zwyczaje, styl życia, strukturę rodzinną, kulturę. Uczyli się dostrzegać życie z perspektywy innych co wzbogacało ich osobowość. Dla każdego dziecka bycie Bohaterem Tygodnia było niezapomnianym przeżyciem. Rodzice zawsze przygotowywali coś specjalnego dla klasy. W ramach tych spotkań poznawaliśmy zawody rodziców: żołnierza, stomatologa, farmaceuty. Poznaliśmy odmienność kulturową Turcji, o której dzieci słuchały rodzica z ogromnym zainteresowaniem. Gościliśmy pieska, który jest pupilem jednej z uczennic. Rodzice przeprowadzili ciekawe warsztaty dla dzieci. Robiliśmy pachnące mydełka, ozdabialiśmy lukrem cukierniczym babeczki, tworzyliśmy kukiełki z drewnianych łyżek, żółwie z talerzyków. Rodzice czytali ulubione książeczki swoich pociech, proponowali tworzenia ilustracji do tych opowiadań. Kupowali prezenty dla klasy: flamastry, słodycze. Piekli ciasta. Przynosili rekwizyty. Dziękujemy wszystkim rodzicom za wyjątkowe zaangażowanie.

Małgorzata Czaczkowska, Justyna Langowska


Deklaracja dostępności [link]

Innowacje

Program Edukacji Kulturalnej
klasa 7b [link]

Program Edukacji Muzycznej
klasa 1a i 2a [link]

Szkoła na okrągło
A to Polska właśnie – gazetka
Dzwonki

0. 7.10 – 7.55
1. 8.00 – 8.45
2. 8.55 – 9.40 (przerwa śniadaniowa)
3. 9.55 – 10.40
4. 10.50 – 11.35 (I przerwa obiadowa)
5. 11.55 – 12.40 (II przerwa obiadowa)
6. 13.00 – 13.45
7. 13.55 – 14.40
8. 14.50 – 15.35
9. 15.45 – 16.30
10. 16.40 – 17.25

Archiwa