Dziennik elektroniczny

Szkoła w chmurze – Office 365

W nauczaniu zdalnym korzystamy
z aplikacji Microsoft Teams

Media społecznościowe

       

Stypendium motywacyjne

Kryteria uzyskania stypendium motywacyjnego (za wyniki w nauce)
Zachowanie wzorowe oraz

Klasy IV-VI
Średnia ocen 5,30 i wyżej
Klasy VII – VIII
Średnia ocen 5,00 i wyżej
Akcje


Lato w Mieście 2020
[link]

Karta Rowerowa

Karta rowerowa
[informacje]

Ważne dokumenty i informacje

Procedura organizacji Szkoły Podstawowej dla uczniów. [link]

Cykl spotkań na Uniwersytecie Dzieci, pokazał nam, do czego mogą doprowadzić zmiany związane z ocieplaniem się klimatu. Dowiedzieliśmy się, że główną rolę w efekcie cieplarnianym pełni rozpuszczony w atmosferze dwutlenek węgla (CO2). Jest on naturalnym produktem spalania i oddychania, wykorzystywanym przez rośliny w procesie fotosyntezy. Jednak emisja CO2 związana z przemysłem i urbanizacją, połączona z gwałtownym zmniejszaniem się terenów zalesionych, powoduje jego nadprodukcję, a tym samym wzrost temperatury na Ziemi.
Zrozumieliśmy te trudne zagadnienia, dzięki kolejnym zajęciom, podczas których odpowiadaliśmy na pytania: Jaką rolę odgrywają drzewa w mieście?  Czy samochody ogrzewają miasta? Skąd się biorą orkany? Co porosty mówią o jakości powietrza? Ogromną pomocą okazały się filmy z udziałem naukowców,  którzy  tłumaczyli nam podejmowane tematy w przystępny i zrozumiały sposób. Podczas zajęć wykonywaliśmy doświadczenia. Dzięki nim zrozumieliśmy między innymi,  na czym polega efekt cieplarniany,  jak w atmosferze wędrują promienie słoneczne. Przekonaliśmy się, o tym, że rośliny oddychają i dowiedzieliśmy się, w jaki sposób piją. Zajęcia uświadomiły nam, jak ważna jest troska o klimat. Po każdym spotkaniu formułowaliśmy propozycje dotyczące tego, co możemy zrobić, żeby zapobiegać zmianom klimatycznym. Przedstawiliśmy je na plakacie, zamieszczonym poniżej. Przed nami jeszcze ostatni scenariusz i zadanie konkursowe. J

Uczniowie klasy 1a z wychowawczynią Dorotą Murawińską


Deklaracja dostępności [link]

Innowacje

Program Edukacji Kulturalnej
klasa 7b [link]

Program Edukacji Muzycznej
klasa 1a i 2a [link]

Szkoła na okrągło
A to Polska właśnie – gazetka
Dzwonki

0. 7.10 – 7.55
1. 8.00 – 8.45
2. 8.55 – 9.40 (przerwa śniadaniowa)
3. 9.55 – 10.40
4. 10.50 – 11.35 (I przerwa obiadowa)
5. 11.55 – 12.40 (II przerwa obiadowa)
6. 13.00 – 13.45
7. 13.55 – 14.40
8. 14.50 – 15.35
9. 15.45 – 16.30
10. 16.40 – 17.25

Archiwa